Wybory delegata do Sejmiku Organizacji Pozarządowych Województwa Kujawsko - Pomorskiego
dział: / dodano: 15 - 09 - 2023
W związku z
upływem pięcioletniej kadencji Sejmiku Organizacji Pozarządowych Województwa
Kujawsko-Pomorskiego w dniu 7 listopada 2023 roku o godz.
14.00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w
Inowrocławiu przy ul. Mątewskiej 17 (II piętro) odbędzie się spotkanie, podczas
którego zostanie wybrany na nową kadencję Sejmiku jeden delegat reprezentujący
Powiat Inowrocławski oraz jeden stały zastępca.
Kandydatów na delegatów mogą zgłaszać
organizację pozarządowe prowadzące działalność statutową na terenie Powiatu
Inowrocławskiego, poprzez wypełnienie "Karty zgłoszenia kandydata na
członka Sejmiku Organizacji Pozarządowych Województwa Kujawsko-Pomorskiego
reprezentującego Powiat Inowrocławski” w terminie do
dnia 31 października 2023 r. do godz. 17.00. Wypełnioną i podpisaną
przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, kartę należy przesłać
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Wybory
delegata Powiatu Inowrocławskiego do Sejmiku Organizacji Pozarządowych
Województwa Kujawsko-Pomorskiego” na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Mątewska
17, 88-100 Inowrocław lub na email: m.wask@inowroclaw.powiat.pl.
Karta w wersji elektronicznej dostępna jest na stronie internetowej https://www.inowroclaw.powiat.pl/
w katalogu Organizacje pozarządowe. Każda organizacja może zgłosić jednego
kandydata.
Praca w Sejmiku ma
charakter społeczny. Od jego członków oczekuje się zaangażowania w sprawy
społeczne, możliwości dojazdu do Torunia na posiedzenia
Sejmiku (koszty nie są refundowane), a także stałego dostępu do środków komunikacji
elektronicznej. Niezbędne jest również posiadanie ogólnej wiedzy z zakresu
funkcjonowania III sektora w Polsce i w regionie, jak również gotowości do
współpracy z lokalnym środowiskiem organizacji pozarządowych oraz możliwości
wzajemnego przekazywania informacji.
W razie jakichkolwiek pytań osobą do kontaktu w
przedmiotowej sprawie jest Magdalena Waśk (m.wask@inowroclaw.powiat.pl) tel. 52 35 92 329.