Wybory delegata do Sejmiku
dział: Praca i Inwestycje / dodano: 20 - 10 - 2023
W związku z upływem
pięcioletniej kadencji Sejmiku Organizacji Pozarządowych Województwa
Kujawsko-Pomorskiego, 7 listopada 2023 r. o godz. 14.00 w sali konferencyjnej
Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu przy ul. Mątewskiej 17 (II piętro)
odbędzie się spotkanie, podczas którego zostanie wybrany na nową kadencję
Sejmiku jeden delegat reprezentujący Powiat Inowrocławski oraz jeden stały
zastępca.
Kandydatów na delegatów
mogą zgłaszać organizacje pozarządowe prowadzące działalność statutową na
terenie Powiatu Inowrocławskiego w terminie do dnia 31 października 2023 r. do
godz. 17.00.
Wypełnioną i podpisaną
kartę należy przesłać na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Mątewska 17, 88-100
Inowrocław lub na email: m.wask@inowroclaw.powiat.pl. Karta w wersji
elektronicznej dostępna jest na stronie internetowej www.inowroclaw.powiat.pl w zakładce Organizacje pozarządowe. Każda organizacja może zgłosić jednego
kandydata.
Praca w Sejmiku ma
charakter społeczny. Od jego członków oczekuje się zaangażowania w sprawy
społeczne, możliwości dojazdu do Torunia na posiedzenia Sejmiku (koszty nie są
refundowane), a także stałego dostępu do środków komunikacji elektronicznej.
Niezbędne jest również posiadanie ogólnej wiedzy z zakresu funkcjonowania III
sektora w Polsce i w regionie, jak również gotowości do współpracy z lokalnym
środowiskiem organizacji pozarządowych oraz możliwości wzajemnego przekazywania
informacji.
Artykuł ukazał się w
Przeglądzie Powiatu, Miast i Gmin 20 października 2023 r.