Nabór do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego
dział: Praca i Inwestycje / dodano: 17 - 01 - 2022
Do 28 stycznia można zgłaszać kandydatów do organu konsultacyjnego i opiniodawczego w sprawach dotyczących działalności pożytku publicznego.
Powiatowa Rada Działalności Pożytku Publicznego będzie składała się z 4 przedstawicieli organizacji pozarządowych, 2 przedstawicieli Rady Powiatu Inowrocławskiego i 2 przedstawicieli Zarządu Powiatu Inowrocławskiego. Kadencja Rady będzie trwała 3 lata.
Zgłaszania kandydatów można dokonywać w terminie do 28 stycznia włącznie poprzez przesłanie karty zgłoszenia kandydata pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław lub złożenie osobiście do skrzynki podawczej znajdującej się przy wejściu „F” Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, ul. Mątewska 17, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Karta zgłoszenia kandydata na członka PRDPP”.
Datą złożenia karty zgłoszenia kandydata jest data dostarczenia do skrzynki podawczej do Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, ul. Mątewska 17 (dla ofert składanych osobiście) lub data wpływu do Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, ul. Mątewska 17 (dla ofert wysyłanych pocztą).
Każda organizacja może zgłosić jednego kandydata na członka Rady. Dodatkowe informacje są udzielane w Wydziale Edukacji, Sportu i Zdrowia, tel. 52 359 23 29, e-mail: m.chwialkowski@inowroclaw.powiat.pl.
Szczegółowe informacje znaleźć można na stronie internetowej Powiatu Inowrocławskiego: