Nabór do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego
dział: Praca i Inwestycje / dodano: 21 - 01 - 2022
Do 28 stycznia
można zgłaszać kandydatów do organu konsultacyjnego i opiniodawczego w sprawach
dotyczących działalności pożytku publicznego.
Powiatowa Rada
Działalności Pożytku Publicznego będzie składała się z 4 przedstawicieli
organizacji pozarządowych, 2 przedstawicieli Rady Powiatu Inowrocławskiego
i 2 przedstawicieli Zarządu Powiatu Inowrocławskiego. Kadencja Rady będzie
trwała 3 lata.
Zgłaszania
kandydatów można dokonywać w terminie do 28 stycznia włącznie poprzez
przesłanie karty zgłoszenia kandydata pocztą na adres: Starostwo Powiatowe,
ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław lub złożenie osobiście do skrzynki
podawczej znajdującej się przy wejściu „F” Starostwa Powiatowego w
Inowrocławiu, ul. Mątewska 17, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Karta
zgłoszenia kandydata na członka PRDPP”.
Datą złożenia
karty zgłoszenia kandydata jest data dostarczenia do skrzynki podawczej do
Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, ul. Mątewska 17 (dla ofert składanych
osobiście) lub data wpływu do Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, ul.
Mątewska 17 (dla ofert wysyłanych pocztą).
Każda organizacja
może zgłosić jednego kandydata na członka Rady. Dodatkowe informacje są
udzielane w Wydziale Edukacji, Sportu i Zdrowia, tel. 52 359 23 29,
e-mail: m.chwialkowski@inowroclaw.powiat.pl.
Szczegółowe
informacje znaleźć można na stronie internetowej Powiatu Inowrocławskiego, w
zakładce dotyczącej organizacji pozarządowych.
Artykuł ukazał się
w Przeglądzie Powiatu, Miast i Gmin 21 stycznia 2022 r.