Konkurs plastyczny dzieci w wieku od 7 do 12 lat
dział: Bezpieczeństwo / dodano: 06 - 05 - 2022
Celem konkursu jest propagowanie bezpieczeństwa na drogach.
Uczestnicy konkursu muszą wybrać jeden z tematów:
• ”Bezpieczny pieszy”
• „Umiem nieść pomoc poszkodowanym i rannym”
• „Wiem do czego służy numer alarmowy 112”.
Jedną pracę plastyczną należy wykonać indywidualnie dowolną techniką (prócz makiet) na kartce formatu A3 lub A4, przy czym cała powierzchnia kartki powinna być wypełniona. Praca powinna być zaopatrzona w prawym dolnym rogu tylko pseudonimem autora. Pracę należy włożyć do koperty z dopiskiem Konkurs ”Bezpieczny pieszy”. Do koperty wraz z pracą należy dołączyć zaklejoną kopertę z pseudonimem autora, w której powinny się znaleźć na kartce jego dane personalne: imię, nazwisko, wiek, klasa i nazwa szkoły, kontakt telefoniczny do rodzica.
Prace w kopercie należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do 10 maja do Komendy Powiatowej Policji w Inowrocławiu ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław, pokój 108 i zostawić na recepcji lub dyżurce albo przesłać pocztą na wyżej wymieniony adres. Przekazane prace zostaną ocenione komisyjnie, a oceniane będą: zgodność pracy z tematyką konkursu, przekaz edukacyjny, estetyka wykonania pracy. W skład komisji wchodzą przedstawiciele organizatorów. Komisja wyłoni laureatów i przyzna upominki. Laureaci zostaną zaproszeni po odbiór upominków w dniu 12 maja na godz. 15.00 do WORD Oddział Terenowy w Inowrocławiu, ul. Orłowska 48.
Organizatorami konkursu są Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu, Powiat Inowrocławski, WORD Oddział Terenowy w Inowrocławiu, Medyczno-Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Inowrocławiu oraz Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy.
• ”Bezpieczny pieszy”
• „Umiem nieść pomoc poszkodowanym i rannym”
• „Wiem do czego służy numer alarmowy 112”.
Jedną pracę plastyczną należy wykonać indywidualnie dowolną techniką (prócz makiet) na kartce formatu A3 lub A4, przy czym cała powierzchnia kartki powinna być wypełniona. Praca powinna być zaopatrzona w prawym dolnym rogu tylko pseudonimem autora. Pracę należy włożyć do koperty z dopiskiem Konkurs ”Bezpieczny pieszy”. Do koperty wraz z pracą należy dołączyć zaklejoną kopertę z pseudonimem autora, w której powinny się znaleźć na kartce jego dane personalne: imię, nazwisko, wiek, klasa i nazwa szkoły, kontakt telefoniczny do rodzica.
Prace w kopercie należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do 10 maja do Komendy Powiatowej Policji w Inowrocławiu ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław, pokój 108 i zostawić na recepcji lub dyżurce albo przesłać pocztą na wyżej wymieniony adres. Przekazane prace zostaną ocenione komisyjnie, a oceniane będą: zgodność pracy z tematyką konkursu, przekaz edukacyjny, estetyka wykonania pracy. W skład komisji wchodzą przedstawiciele organizatorów. Komisja wyłoni laureatów i przyzna upominki. Laureaci zostaną zaproszeni po odbiór upominków w dniu 12 maja na godz. 15.00 do WORD Oddział Terenowy w Inowrocławiu, ul. Orłowska 48.
Organizatorami konkursu są Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu, Powiat Inowrocławski, WORD Oddział Terenowy w Inowrocławiu, Medyczno-Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Inowrocławiu oraz Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy.