Przejdź do treści

Wyszukiwarka

Szukaj

Skrzynka podawcza w Wydziale Komunikacji i Transportu

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

W związku z trwającym stanem epidemii i koniecznością ograniczenia do minimum bezpośrednich kontaktów petentów z pracownikami urzędu sprawy w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu należy załatwiać poprzez składanie zakopertowanych wniosków z dołączonym numerem telefonu kontaktowego w „skrzynce podawczej” znajdującej się przy wejściu „B”.

 

Odbiór dowodów rejestracyjnych następuje przez wirtualne wydanie w systemie CEPiK, natomiast dowód rejestracyjny, karta pojazdu i decyzja przesłana zostanie listownie na adres zamieszkania. Prawa jazdy uzyskane po raz pierwszy oraz wtórniki praw jazdy będą przesyłane listownie na adres zamieszkania.

Odbiór dokumentów w pozostałych sprawach następuje w wejściu „D”, po telefonicznym kontakcie pracownika i ustaleniu terminu odbioru.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij