Przejdź do treści

Wyszukiwarka

Szukaj

Komunikat Starostwa Powiatowego

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Na podstawie § 24 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 1758), informuję o rodzaju i formie wprowadzonych ograniczeń w funkcjonowaniu Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.

 

W związku z wystąpieniem stanu epidemii i koniecznością ograniczenia do minimum bezpośrednich kontaktów petentów z pracownikami urzędu, Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu (w obydwu lokalizacjach) jest zamknięte dla bezpośredniej obsługi interesantów od dnia 19 października 2020 r. do odwołania.

Załatwianie wszelkich spraw odbywa się telefonicznie, drogą e-mail, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub w wyjątkowych sytuacjach, w godzinach 7.30 – 15.30 za pomocą „skrzynki podawczej” znajdującej się w holu Starostwa przy alei Ratuszowej 38.

Sprawy w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu należy załatwiać poprzez składanie zakopertowanych wniosków z dołączonym numerem telefonu kontaktowego w „skrzynce podawczej” znajdującej się w wejściu „B”.

Odbiór dowodów rejestracyjnych następuje przez wirtualne wydanie w systemie CEPiK, natomiast dowód rejestracyjny, karta pojazdu i decyzja przesłana zostanie listownie na adres zamieszkania. Prawa jazdy uzyskane po raz pierwszy oraz wtórniki praw jazdy będą przesyłane listownie na adres zamieszkania.

Odbiór dokumentów w pozostałych sprawach następuje w wejściu „D”, po telefonicznym kontakcie pracownika i ustaleniu terminu odbioru.

Wszelkich informacji z zakresu Wydziału Komunikacji i Transportu udzielać będą pracownic yznajdujący się w wejściu „B”.

Sprawy w Wydziale Architektury, Budownictwa i Realizacji Inwestycji Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu należy załatwiać poprzez składanie wniosków z dołączonym numerem telefonu kontaktowego w „skrzynce podawczej” znajdującej się w wejściu „A”. Odbiór dokumentów w pozostałych sprawach następuje w wejściu „A” po telefonicznym kontakcie pracownika i ustaleniu terminu odbioru lub przesłane za pośrednictwem poczty polskiej.

Nieodpłatna Pomoc Prawna udzielana jest wyłącznie pod numerem telefonu: 52 3592 113.

Kontakty do Wydziałów Starostwa:

Adres e-mail:starostwo@inowroclaw.powiat.pl

Wydział Organizacyjnytel.52 3592 100

Wydział Budżetowo-Finansowy tel.52 3592 128

Wydział Edukacji, Sportu i Zdrowia tel.52 3592 145

Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami tel. 52 3592 132

Wydział Architektury, Budownictwa i Realizacji Inwestycji tel.52 3592 233

Wydział Komunikacji i Transportu tel.52 3592 224

Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa tel.52 3592 286

Wydział Kultury i Promocji/ Stanowisko ds. współpracy z mediami tel.52 3592 155

Wydział Rozwoju, Planowania Inwestycji i Inicjatyw Europejskich tel.52 3592 152

Biuro Prawne tel.52 3592 158

Biuro Rady tel.52 3592 229

Biuro Audytu Wewnętrznego i Kontroli tel.52 3592 185

Biuro Ochrony Informacji Niejawnych, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych

tel. 52 3570 016

Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności tel.52 3592 251

Powiatowy Rzecznik Konsumentów tel. 52 3592106

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij