Przejdź do treści

Powiat Inowrocławski Oficjalny portal

Wyszukiwarka

Szukaj

Rusza nabór do szkół

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Od 15 maja jest dostępna aplikacja do rekrutacji na rok szkolny 2017/2018.

Rekrutacja kandydatów do klas pierwszych na rok szkolny 2017/2018 odbywa się  na podstawie wniosków wypełnionych elektronicznie w udostępnionej kandydatom aplikacji do naboru firmy VULCAN. Oferta edukacyjna szkół ponadgimnazjalnych dostępna jest w aplikacji od 15 maja br. pod adresem:

https://inowroclaw.edu.com.pl

Wnioski poprzez powyższą aplikację można będzie składać od 22 maja 2017 r.

Każdy kandydat będzie mógł złożyć wniosek do maksymalnie trzech szkół ponadgimnazjalnych. W każdej z wybranych trzech szkół, kandydat będzie mógł wybrać dowolną liczbę zawodów (kierunków kształcenia w technikach i szkołach branżowych) lub profili (profile klas w liceach ogólnokształcących).

Rejestracja kandydata oraz wypełnienie wniosku jest proste i intuicyjne. Niezbędne informacje zawarte są w aplikacji. W celu złożenia wniosku elektronicznego niezbędne jest zalogowanie kandydata do systemu. W przypadku problemów z zalogowaniem, wypełnieniem i złożeniem wniosku, pomocą służą sekretariaty szkół do których wnioski mają zostać złożone.

Wszelką pomoc w zakresie rekrutacji można uzyskać także w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Zdrowia Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 36-38, IV piętro
pok. 160, w godz. 7.30 – 15.30:

 

Uwaga:

Dostęp do aplikacji możliwy jest za pośrednictwem linku lub po wpisaniu adresu aplikacji (inowroclaw.edu.com.pl) w pasku adresu przeglądarki. Prosimy o nie wpisywanie adresu w wyszukiwarce internetowej np. google, ponieważ ze względów bezpieczeństwa aplikacja nie zostanie odnaleziona.

Link do aplikacji dostępny będzie na stronie internetowej każdej szkoły ponadgimnazjalnej Powiatu Inowrocławskiego, na stronie internetowej Powiatu Inowrocławskiego www.inowroclaw.powiat.pl (w zakładce NABÓR DO SZKÓŁ 2017), gdzie dostępne będą również informacje dotyczące terminów poszczególnych etapów rekrutacji.

 

TERMINY ETAPÓW REKRUTACJI

 

  • składanie wniosków  o przyjęcie do szkoły:

od 22 maja 2017 r. do 19 czerwca 2017 r.

 

  • przyjmowanie dokumentów wymaganych przy rekrutacji (świadectwo ukończenia gimnazjum, zaświadczenie OKE, dyplomy, itp.):

od 23 czerwca 2017r. do 27 czerwca 2017 r.do godz. 15.00

 

  • ogłoszenie listy kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia do szkoły:

28 czerwca 2017 r. do godz. 15.00

 

  • potwierdzenie przez kandydatów woli podjęcia nauki w szkole poprzez złożenie oryginału świadectwa:

do 03 lipca 2017 r. do godz. 15.00

 

  • ogłoszenie listy kandydatów przyjętych do szkoły:

04 lipca 2017 r. o godz. 12.00

 

  • rozpatrywanie odwołań, nabór uzupełniający:

od 04 lipca 2017 r. od godz. 12.00

 

  • zebrania z uczniami i rodzicami uczniów przyjętych do szkoły:

04 lipca 2017 r. o godz. wskazanej przez wybraną szkołę

 

Kryteria punktowe rekrutacji oraz wykaz niezbędnych dokumentów dostępne są na stronach internetowych szkół ponadgimnazjalnych w sekretariatach tych szkół oraz w aplikacji do naboru dostępnej pod poniższym linkiem:

https://inowroclaw.edu.com.pl

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij