Przejdź do treści

Wyszukiwarka

Szukaj

Nowe zasady obsługi

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

W związku z koniecznością ograniczenia do minimum bezpośrednich kontaktów petentów z pracownikami urzędu, od 31 marca br. do odwołania Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu (w obydwu lokalizacjach) jest zamknięte dla bezpośredniej obsługi interesantów.

Załatwianie wszelkich spraw odbywa się telefonicznie, drogą e-mail, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub w wyjątkowych sytuacjach, w godzinach 9.00 – 14.00 za pomocą „skrzynki podawczej” umieszczonej w holu urzędu przy al. Ratuszowej 38. Nieczynne będzie biuro podawcze, a na teren urzędu wpuszczani zostaną wyłącznie pracownicy, zgodnie z przyjętymi procedurami bezpieczeństwa.

Wszelkie sprawy w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu należy załatwiać poprzez składanie zakopertowanych wniosków z dołączonym numerem telefonu kontaktowego w „skrzynce podawczej”.

Odbiór dowodów rejestracyjnych następuje przez wirtualne wydanie w systemie CEPiK, natomiast dowód rejestracyjny, karta pojazdu i decyzja przesłana zostanie listownie na adres zamieszkania. Prawa jazdy uzyskane po raz pierwszy oraz wtórniki praw jazdy będą przesyłane listownie na adres zamieszkania.

Odbiór dokumentów w pozostałych sprawach następuje w wejściu „D” po telefonicznym kontakcie pracownika i ustaleniu terminu odbioru.

 

Brak artykułów

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij